søndag 15. januar 2012

Dagen der på

For en kveld!
...i går...

Jeg vet ikke hva jeg hadde forventet, men kvelden ble fantastisk!


Jeg fikk sitte på bord  med noen fantastiske personligheter, skravla gikk hele kvelden, uten en eneste pinlig pause, tenk det! Ikke EN eneste pinlige pause!
Vi fikk servert deilig tapas, god drikke og nydelige kaker.


Må ikke glemme at vi først fikk shoppe til gode priser hos Wilmas Hus.
Et av mine kupp fikk være modell i dag i forsiktig sollys som stadig forsvant bak en sky.
Men utrolig fin er den nye "osteklokka" (heter det osteklokke når de er laget av netting??) mi, det syns hverfall jeg.


Men det var ikke  bare osteklokka som ble med meg hjem, åh nei! Jeg følte meg som et pakkesel når jeg kom hjem, sidelengs gjennom inngangsdøra, hoppende over bevisene på at to gutter hadde vært alene hjemme uten a mor.


En stooor pose med allverdens godsaker ble med hjem. Jentene bak treffet hadde en stor sponsorliste med på laget, det er nesten umulig for en distre sjel å huske alle sammen å nevne hva de bidro med så jeg tar meg friheten til å kopiere sponsor"banneret" for de fortjener å bli nevnt, alle sammen!


Føler jeg må takke borddamene mine ekstra godt for en flott kveld!
Takk Anett, Hanne, Stina og Line Elisabeth for koselig selskap på enden! Og takk Anette for at du ble med meg på treff, veldig kjekt å ha noen man kjenner med seg;)

Velkommen til nye følgere her inne, veldig koselig å se at det blir fler!

7 kommentarer:

  1. Den "osteklokka" er jo bare så lekkert. Du gjorde et skupp der ja.
    Godt å høre at du også koste deg på treff i går.
    Ønsker deg en kjempe fin søndag
    klem

    SvarSlett
  2. Takk for i går ja...
    Det var kjempehyggelig. Kosa meg med gotteposen når jeg kom hjem,spennende!
    Rene julaften igjen vet du:)
    Takk for kjøreturen.
    Klem fra Ann Kristin:)

    SvarSlett
  3. Takk for i går! Veldig hyggelig å havne i selskap med dere <3

    Håper virkelig vi treffes igjen ved en annen anledning om ikke så alt for lenge:)

    Stoooor klem!

    SvarSlett
  4. Hei og takk for i går. Det var hyggelig å møte deg:)
    Skulle ha plukket med meg en osteklokke jeg også.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  5. Hei du! Ja det var veldig gøy igår på bloggtreff altså! Håper det ikke blir lenge til neste gang!! Stor klem fra Cecilie

    SvarSlett
  6. Heisann og takk for igår!
    Veldig koselig å møte deg, håper vi får sjansen igjen!!
    Takk for at du tok med deg lekre cupcakes også, de var kjempegode!!
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. takk for ei hand å holde i ja lena.. hihi <3

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...