tirsdag 24. september 2013

Husbygging - Budsjettsprekk? Mye tanker om hva neste steg blir.

Plutselig sto vi der med mange utgifter. Ikke utgifter vi ikke hadde regnet med, men utgifter som var mye større enn forventet. Hva gjør vi da tro?
I dag er en sånn dag som vi  virkelig vurderer hva vi skal. Det har vært flere av disse dagene, men i dag er liksom en sånn dag hvor vi enten starter eller avslutter føler jeg. Skal man sette spaden i jorda eller finne seg et hus som allerede står klart for oss? 
Nå er vi så veldig nære at å omstille tankene i andre baner er veldig vanskelig, men samtidig har det vært noen tvilende tanker inne i bildet før, så helt nye følelse er det ikke jeg sitter med. 

Jeg kan innrømme at jeg allerede har fått en liten oversikt over hva finn.no kan tilby av hus for tiden. Det er til og med et hus der jeg ser for meg kan bli veldig bra for oss, etter mange liter maling og en del fiksing. Det ligger veldig bra til og må si at beliggenheten drar meg godt igang til å like dette huset, men vi må nok plassere både følelser og tanker før vi vet hva neste steg blir. 
Kanskje finner vi drømmehuset eller kanskje bygger vi det! 

Oioioi!

4 kommentarer:

  1. Huff, nå som dere var så godt i gang med huset og greier. Men, man må være realistisk også, men skal jo leve etter at huset er bygget også. Uansett hva dere kommer frem til så blir det nok bra ;-)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett
  3. For en interessant nettside. Jeg bli veldig imponert ved å titte her =) Besøk gjerne nettestedet mitt Har litt om tapetseringder =)

    SvarSlett
  4. Hi there! This is kind of off topic but I need some help from an established
    blog. Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but
    I can figure things out pretty quick. I'm thinking about creating my own but I'm
    not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions?

    Cheers

    Here is my page: salaon head massage Reviews

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...