tirsdag 17. april 2012

Degraderes

Det nærmer seg flytting med stormskritt her i huset.


Ikke det at vi har satt inn pakkestøtet, men vi burde nok gjort det for lenge siden.
Mye mulig vi må innrømme at det ikke bare er en lett tanke at vi skal flytte fra Fuglehuset. Her har vi den plassen vi føler vi trenger, alt er nytt og fint og dette er hjem for oss alle tre.
Nå blir det snart andre boller... Plassen blir krympet drastisk inn i en kjellerleilighet. Vi kan ikke bare gå til barnehagen for å hente en sliten gutt. Vi har ikke svigermor som er tilgjengelig 24 timer i døgnet, selv om vi får hele min familie som gleder seg masse til å få oss i nærheten. 
Nei, det har ikke vært bare lett å glede seg, jeg kjenner jo ikke stedet jeg kommer fra lenger... Ikke sånn jeg kjente det før.



Men i dag har jeg endelig startet å glede meg litt. Vi får jo fantastiske naboer, mye mer familie rundt oss, vi (eller jeg:P) får innrede en leilighet, jeg kommer nærmere venner... 

Det betyr mye for meg at vi har det koselig der vi bor, så nå er jeg igang med litt innredningsplanlegging, da er jeg klar for flytting, hurra! Selv om det ikke er en enkel tanke å vite at vi skal bo på mye mindre plass har jeg endelig klart å se at vi kan få det veldig fint nede i kjelleren. Det betyr mye for meg å vite at vi kan ha det godt der vi er.
Nå gjenstår det bare å se hvordan LillePrinsen tar overgangen til nytt bo og ny barnehage og om naboene overlever en hyper treåring i beste trassalder. 

Nå kan vi snart ha himmelseng på soverommet, badekar for avslapping og spiseplass på kjøkkenet (det har vi faktisk ikke i Fuglehuset!!!)! 

1 kommentar:

  1. Det er alltid spennende å flytte til et nytt sted. Da vi flyttet dit vi bor nå kjente jeg INGEN her, men broren min med familie bor i nærheten. Det kommer uansett til å bli kjempebra og kos å komme nærmere familien din :-)

    Gleder meg til å bli med på flyttelasset!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...