tirsdag 9. november 2010

Den perfekte spisestuestolen og give away

Vi er eiere av noen arvede spisestuestoler.
Etter en del timer med brettspill og vennekos rundt spisebordet kan vi konkludere med at de egentlig kunne vært noen prosent bedre å sitte på i lengden. De er heller ikke helt vår stil sånn utseendemessig, så vi (les jeg) leter etter nye stoler, men det er jo så vanskelig å finne noen som passer perfekt, både utseende og pris!
Aller helst vil jeg ha noen stoler som IKKE må males og trekkes om (tro om jeg har malt litt for mye i sommer), men de stolene jeg finner som er fine ligger gjerne på finn.no, er gamle og trenger en liten oppfriskning.
Så jeg må vel bare innse at det blir noen oppussingsobjekter denne gangen også. Vi har jo nesten ikke et nytt møbel her i huset (ok, overdriver litt, men er ikke mange å skryte av altså!)

Hvor skal jeg klare å finne de perfekte stolene uten å måtte jobbe så hardt for å få de som jeg vil??


Også var det Give Awayen da!

Må jo minne om den. Siden jeg postet selve påmeldingsinnlegget i går satser jeg på at dere klarer å finne det uten at jeg linker denne gangen, men senere skal jeg linke for dere!:)


Du kan vinne 4 hjemmelagde såper i valgfrie farger og lukter!

2 kommentarer:

  1. Fikk lyst til å se bilde av de du har nå ;))

    Jeg kjøpte meg en rokokko lignende stol på danske Ilva i høst. Så fin! Men det blir jo veldig dyrt da når man skal ha flere.. Jeg kjøpte én for 1700,- Mye billigere enn i Norge da ;)

    Gleder meg til å følge med videre her ;)

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for deltakelsen, og lykke til :)

    For en flott blogg du har, la meg til som følger hos deg jeg :)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...