fredag 25. februar 2011

Jeg har sparklet!

I kveld har garderobeveggen fått sin dose med sparkel.
I morgen kan den grunnes også blir den pluttselig klar for tapet, hurra!


Tror faktisk det er første gang jeg har sparklet noe på "ordentlig". Har jo hatt noen prosjekter jeg har brukt sparkel, men de var det liksom ikke så nøye med, men denne gangen måtte det jo bare bli bra. Kan jo ikke bare rive ned veggen fordi jeg gjør en dårlig jobb...
Tror det ble ganske bra, kan betrygge med det, men noe bilde har jeg ikke tatt, så spennende resultat ble det ikke;)

Kan også fortelle at jeg har funnet meg et prosjekt på finn.no.
Har lenge gått å drømt om kjøkken til LillePrinsen, men de har aldri hatt det vi ville ha i butikker her i Norge.
Her om dagen fant jeg kjøkkenet vi har sett på, til vår store glede, men bare noen timer senere fant jeg denne tv benken på finn og fant ut at jeg heller ville lage et personlig "hjemmelaget" kjøkken.



En del maling må til, knotter må byttes ut, glasset skal knuses, gardiner skal sys, kroker, vask og stekeplater må på plass, et håpfult prosjekt som må gå bra!
Håper bare tv benken venter på oss når vis kal hente den, det skjer jo mye rart via finn, det vet de fleste;)

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se hvordan den blir :-)
    Jeg tror den kan passe veldig bra til kjøkken :-)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...