tirsdag 3. juli 2012

Fuglehuset er historie

På lørdag hadde vi overlevering av Fuglehuset, så nå er den epoken over.
Vi har fått alt inn i nytt hus, etter en pitstop, så nå håper jeg vi snart blir ferdig med alt som har med pappesker å gjøre. 
Jeg satser på litt mer blogging når pappeskene er ute av synet her. For øyeblikket er det mange prosjekter for å få ting på plass her i AT-huset og i tillegg til hus og ruging ser det ut som enda et stort prosjekt tar form her som har lite med blogg og interiør å gjøre, men som likevel er veldig spennende, jeg skal nemlig starte nettbutikk! Vi er langt i fra klare så det tar nok en stund før noe offentliggjøres, men håper nettbutikken snart er virkelighet!

Snart skal jeg få blogget barnerom, det er et mål jeg burde klare å nå snart;)
Jeg er aktiv redebygger for tiden, så det blir noen planer og prosjekter på babyfronten som sikkert kan blogges etter hvert også.

1 kommentar:

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...