mandag 14. januar 2013

Helst i går

Jeg fikk øynene opp for et hus fra BoligPartner for en liten stund siden. Kjekt med en haug med husbøker liggende som man kan ta en titt i i ny og ne. Vel, etter å ha tittet litt så jeg at Olavsgaard har mye av det vi ønsker oss. Litt må tegnes om, spesielt kjøkkenet (jeg ender alltid opp med å forandre på kjøkkenløsningen) og noen andre små ting. 


Dette er et hus med utleie i kjelleren (til høyre på tegningen), døra helt til venstre er til en utvendig bod og den andre er kjellerinngang til huset, den sist nevnte døra skal nok bort. 
Jeg sendte en bestilling på ny husbok fra BoligPartner med noen ekstra spørsmål og selv om det er en stund til vi kan starte å bygge skulle jeg helst hatt boka i går. Plantegningene er noe forandret i den noe boka har jeg er sterk misstanke om, så jeg er spent på å se hva som er forandret mtp hva jeg tenker for vårt hus.

Nå er det bare å tegne og tegne gode og mindre gode løsninger.

Må også vise dere Sukkertoppen vår, her er hun litt "modell" i bloggen til Mariannes lille drøm. (trykk på navnet så får dere se!)

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar inne hos meg! så spennende med hus da. Lagt meg til jeg, så jeg får fulgt med. Nydelig jente dere har :-)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...