fredag 10. september 2010

Et lite ord

I lange tider har jeg ønsket med en brødboks hvor det står "brød", men jeg er alt for glad i min gamle rustene herlighet til å kjøpe meg en ny modell.


Så for at min gamle herlighet skulle få den kjærligheten den fortjener har den nå fått et ord, riktig nok ikke brød på godt norsk, men Bread på godt engelsk. Tiden får vise om den en vakker dag blir en god norsk brødboks, eller om den har blitt engelsk for godt...



Nok et norgesglass, med kavringer i denne gangen.

1 kommentar:

  1. Hei hei, og tusen takk for at du tok deg tid å skrive en liten hilsen på bloggen min. Så koselig synes jeg! Det er rart hvor mye et lite "ord" kan gjøre. Brødboksen din ble så fiin! Nostalgien lenge leve :)

    Ønsker deg og dine en herlig fredag!
    Jeg kommer helt sikkert tilbake!
    Smil fra Elise

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...