mandag 6. september 2010

Huskestativ

Jeg tror vi er ganske gode til å utnytte det vi har og det vi kan få her i huset, ikke alle prosjektene som har pågått i sommer har kommet til syne i bloggen enda, men de kommer garantert frem når de finner seg til rette der de hører hjemme. Det har blitt malt mye, både nattbord, puffer, lintøyskap, 2 tallerkenhyller, et hjørneskap, barnebord, jernseng, huskestativ og enda er det noen prosjekter som skal bli gjort ferdig før jeg ønsker regnværet velkommen slik at høsten kan bli.

Jernsenga er allerede vist frem, men prosjektet som ikke kom frem i lyset mens jernsenga ble malt var huskestativet. Vi var så heldige å få et huskestativ fra finn.no. De fleste som er oppvogst på 80-tallet kan nok knytte minner til et lignende huskestativ, for dette var av typen som "alle" hadde, type grønt og rødt/oransje, med 2 husker og en dobbelhuske, vel, vi var superheldige å fikk en slik en, men den var (heldigvis) uten dobbelhuska, noe jeg var strålende fornøyd med. Denne huska er litt mindre, noe som passer perfekt her, siden vi har litt lite uteområde også slapp jeg å måtte fikse dobbelhuska;)

Slik ser den ut nå
Den er sort og nøytral, alt veggen til naboen ikke er... *plystre*

Før jeg gjorde den sort så den slik ut



Den var lite lekker, med masse rust.
Rusten er bare å pusse med sandpapir slik at alt blir glatt, etter det malte jeg med hammerlakk.



1 kommentar:

  1. Hammerlakken er helt genial! vi har takrenner i jern og der måtte litt hvit hammerlakk til så ble det godt som nytt! fint dissestativ!! sikkert kjekt å gå disse litt:)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...