fredag 17. desember 2010

Dagens utflukt.

Vi benyttet dagen til å ta oss en tur mot hovestaden. Først innom Living for å kjøpe lamper.Vi fant ikke bare lamper men også en velkjent Telemarking, utrolig moro å treffe kjentfolk når man minst aner det!

Nå har vi lamper til de fleste rom oppe. Soverommet blir belyst med en lekker lampe med flate skjell, de små soverommene får nøytrale stjernelamper og loftstua skal bli belyst med "sølv og diamanter". Desverre har jeg ikke klart å oppdrive bilder av lampene enda, men det kommer nok etterhvert.

Kunne ikke la være å reise en tur på ikea også, det plukket vi med oss gardiner til nye soverommet.

Enkle, feminine gardiner.

Nå skal jeg kose meg med sminkekosten for jeg har fått forskudd på julegave i dag, hurra! Masse i.d. sminke, endelig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...