mandag 20. desember 2010

Det skulle vært gjort i går...

Føler vel egentlig at det alltid er noe som skulle vært gjort i går, men akkurat det som skal bli gjort nå skulle virkelig vært gjort i går, så unnskyld til dere som har vært spente på om deres lodd var vinnerloddet i smykkelotteriet.
Jeg skulle jo trekke en vinner etter LillePrinsen hadde sovnet, men pga litt sykdom sovnet "desverre" jeg først i går. Nå etter ca 15 timers søvn har jeg klart å trekke en vinner. Det har bydd på diverse utfordringer siden jeg har et stort problem med å bevege med i disse dager, men oppdraget ble utført, uten alt for mye smerte, brukte bare litt mer tid enn planlagt.

Vinneren av de nydelige smykkene fra Arts & Crafts


Vinneren ble



2 kommentarer:

  1. Oi, oi, oi!!! Dette var virkelig en suuupernyhet!! FOR en fin julegave :-)) Tuuusen takk! Det lønner seg virkelig å være med på giveaways altså!!!

    Skal sende adressen så snart jeg får tid! :-))

    SvarSlett
  2. Heldige Småtingene!!!
    Gratulerer så mye!
    God bedring til Lillmi!
    Håper du blir frisk raskt!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...