fredag 30. april 2010

Mine funn på Ikea

I går var jeg en tur på Ikea og mange av ønskene ble oppfylt pluss noen erstettere for noe av det som manglet.

Desverre hadde de ikke bestikket jeg ønsket meg, men jeg syns det var ikke helt som jeg så for meg så det hadde nok blitt en handel jeg måtte vurdert uansett... Glassene var, som jeg fyktet, veldig små.

Men jeg fikk med meg et teppe til rommet til LillePrinsen
Et fint teppe, ganske nøytralt og med en giraff på til min store begeistrelse!

Fant også en tavle som skal behandles, for jeg syns ikke den er så lekker som den er, men den blir garantert lekker når rammen får en litten ansiktsløfting.


Fant også ut at beisen/lakken de har til å behandle møbler med kan gi et kjempelekkert resultat, desverre hadde de ikke mer igjen med sort, så denne står på  ønskelista. En liten billig sak som finnes i flere farger.



1 kommentar:

  1. Ikea har faktisk utrolig mye fint og det er billig nok til å kunne ta en makeover selv om møbelet er nytt ;o)

    Vi kjøpte det møblementet du ønsket deg til rommet til prinsen - for å ha i lekestua til prinsessa.
    Jeg har kledd bordet med en rosa voksduk - ble lekkert.
    Men fy søren, det var no skikkelig herk å skru sammen - jeg måtte ha hjelp av sambo. Vakke sterk nok gett...

    Koselig blogg, jeg fant deg da jeg så du var en følger av min interiørblogg ;o)

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...