mandag 12. juli 2010

Tavle på kjøkkenet

For en veldig god stund siden kjøpte jeg en tavle på IKEA, det har hele tiden vært en del av planen at den skulle males og piffes opp litt. Selve malingsprosessen gikk igrunn gaske kjapt, men det tok en god stund før den var hengt opp på veggen og enda en stund før den så passelig greit nok pynta ut til at jeg har turt å legge den ut her. Nå ser tavla mi igrunn ganske koselig ut!


Jeg har festet en blonde på innsiden av kanten, for det ble noen skjønnhetsfeil etter maskeringstapen (billig shit som la igjen lim etter seg).



Denne lille vasen/lykta ble med hjem fra Danmark! Og blikkboksen fant jeg sammenkrøllet der varandaen våres er nå, en mans søppel blir en annen mans skatt;)



Det er ganske fullt inn kroken der for øyeblikket, for vinflakestativet vårt har ikke kommet seg inn i huset enda.

Slik ser tavlen ut når den er slik IKEA har tenkt den, vel, uten maskeringstapen da;)

8 kommentarer:

  1. Så fin den ble... Rart hvor mye finere ting blir i hvitt altså!!!

    SvarSlett
  2. Så fin den ble!!! Koselig hylle, søtt med de blondene:)

    SvarSlett
  3. Den ble utrolig lekker!! Nydelig med blondekant rundt, myknet opp tavlen så mye :)
    Vakkert pyntet også. Ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Utrolig hva litt maling og pynt gjør for ellers kjedelige gjenstander. den lille blonden var jo bare prikken over i'en.

    SvarSlett
  5. Den vart fiiiiiiiiiiin :)

    Maysen

    SvarSlett
  6. Så fin tavle! :) Har aldri sett den der på Ikea tror jeg.. skal se etter neste gang, kanskje jeg stjeler idéen din. :)

    SvarSlett
  7. Nydelig!
    Hva heter tavla? Må nok stjele ideen din:)

    SvarSlett
  8. tavla heter Luns og koster hele 139 kr;)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...