fredag 16. november 2012

Vi har ei tulle

Ja, nå har vi ei tulle og hun er nok hovedgrunnen til at det er dørgende stille her på bloggen.
Vi koser oss masse og prøver å nyte tiden så godt vi kan med baby i hus. 1. oktober kom hun, helt som planlagt og på søndag hadde vi barndåp så nå har vi hatt noen dager med beina halvveis på bordet, for det tar på å ordne festligheter gitt.
 
2 uker gammel.

Ser fra de siste innleggene her at jeg burde blogget litt i tiden som har gått, så jeg har litt å ta igjen, får satse på at jeg får blogget litt før jul vel, hehe.

 
Lille frøkna, 3 uker gammel, følte jeg tok dette bildet for bare noen dager siden, så forsvinner ukene fort, nå er hun 6 uker allerede, straks 7 faktisk!

3 kommentarer:

  1. For en nyyyyydelig prinsesse♥
    Ønsker deg en fin helg, og gleder meg til juleinspirasjon hvis du får tid til å dele☺
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Flotte bilder av en liten skatt!
    Ønsker deg en riktig god helg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...