tirsdag 25. oktober 2011

Dør -inspirasjon-

Dette blogginnlegget er igrunn en huskelapp til meg selv.
Jeg kom nemlig over disse utrolig fine dørene inne hos trevaren.no.
En av mine tåpelige (?) store drømmer er å ha dobbel inngangsdør, tror jeg har hatt en drøm om det så lenge jeg kan huske, så Nyhuset må få en dobbel inngangsdør, det må bare bli sånn!;)


Det er jo utrolig lekkert å bli møtt med en dobbeldør!


Favorittene er nok denne grå og den hvite, men så er det litt spenstig å ha en skikkelig farge på døra også, men syns den blå under ser litt smalere ut enn de andre...(?)


Deilig å være litt i husdrømmeland når alt annet stormer rundt her, for Fuglehuset er ikke noe drømmeland for tiden. Det jobbes med noe hele tiden for å bli ferdig før fotografen kommer. Gleder meg til neste uke, da skal jeg prøve å slappe av litt for nå er jeg SLITEN!

2 kommentarer:

  1. Dobbelt inngangsdør som ønsker velkommen er kjempe fint. Vi har selv dobbeltdør og et veldig koselig inngangsparti, synes jeg selv da.
    Likte veldig godt den hvite jeg... men du kan jo bestille den i hvilken som helst farge omtrengt.
    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  2. Så nydelige dører. Blir ekstra herskapelig med dobbeltdør. Likte best den hvite.

    Ønsker deg en kjempefin uke og lykke til med fotograferingen :)

    Jeanette

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...