fredag 21. oktober 2011

Nytt vaskerom?

Rommet er ca 10 kvadratmeter.

Mitt oppi alt som skjer her om dagen har jeg tegnet det som kanskje blir vårt nye vaskerom.
Rommet må kunne romme vaskemaskin, tørketrommel, god benkplass, skap til vaskemidler, system for skittentøy, egen inngang utenfra, skap til støvsuger og oppbevaring av klær (jakker ol).
Døren rett frem er inn til gangen i huset. Døren til venstre er inn til teknisk rom.

For tiden er det full rulle her i huset. Vi skal om ikke lenge legge ut huset for salg.
Det er mye som må være i orden før den tid.
Allerede til uka kommer det en fotograf hit, så nå er vi inne i siste innspurt.

1 kommentar:

  1. Når dere først har bestemt dere for noe så somler dere jammen meg ikke ;) Lykke til med salget og alt det fører med seg :)

    Gleder meg til bildene kommer :D
    God helg!

    Klem

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...