onsdag 1. februar 2012

Eplet faller ikke langt fra stammen

For noen dager siden spurte jeg LillePrinsen hvilken farge han ville ha på rommet sitt når han skal få nytt rom. Jeg spurte mest på tull, for det er jo en god stund til Nyhuset blir ferdig og jeg trodde helt ærlig han kom til å peke på den mest rosa fargen på fargekartet, men den gang ei.
Min sønn, er min sønn, det er sikkert!

Han pekte fort på fargene "lys antikk" og "morgendis". Han er egentlig en type som lenge står å funderer g "hummmmm'r" før han kan bestemme seg for noe, men her var han visst sikker.


Lys antikk er en av fargene jeg har lagt litt elsk på og ser for meg i flere rom i Nyhuset, så at han valgte den syns jeg var moro!

Husk BloggCandyen min hvis du har lyst til å være med å delta!

2 kommentarer:

  1. Hei;).

    Tusen takk for hyggelig hilsen, og så koselig at du vil følge byggeprosjektet vårt;). La deg til hos meg også, liker veldig godt å følge med på andres byggeblogger også;).

    Nydelig tomt dere skal bygge på. Det er jo veldig flott og landlig i Lier også da. Ikke så langt fra oss faktisk;).

    Du får jo bare oppmuntre poden til å fortsette å velge ut farger. Ser ut som han har anlegg for akkurat det hehe. Lys antikk er veldig flott;).

    Gleder meg til å følge dere videre på veien mot et nytt hus;)

    SvarSlett
  2. Ja, også takk for tipset ang Google chrome. Det skal prøves ut;)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...