tirsdag 31. januar 2012

Jeg vil ha!!!

Jeg vil ha et kjøkken med detaljer som denne kjøkkenøya!
Jeg vil, jeg vil, jeg vil HA!


Syns den er helt fantastisk fin. 
Gammeldags og full av nostalgi, det er jo akkurat det jeg ønsker meg på vårt nye kjøkken.

Bildene har jeg er tatt av inspirasjonsmagasinet til Fargerike "Inspirasjon"


Se på de fine haspene! Også elsker jeg at skuffer og skap er innebygd.
Tenk om jeg hadde klart å få noen til å designe og ikke minst lage et sånt kjøkken til Nyhuset! *drømme*

Er det noen der ute som drømmer om å være med å planlegge et stooort bloggtreff i Østfold til høsten?
Rop ut, dere kan være til nytte;)

Hjertlig velkommen til nye følgere!! Så koselig å se dere:)
Nå er det Tid for hjem! Hva finner de på i dag tro?

1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    Flotte inspirerende bilder! Hadde ikke sagt nei takk til et kjøkken med sånne flotte detaljer jeg heller nei....
    Ønsker deg en riktig glad onsdag ;))
    Klem, Monica

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...