mandag 12. mars 2012

Jeg har så lyst på!

Disse kjelene er så fantastisk fine! Nesten skammelig at det er mange mnd til jeg har bursdag...


Man kan få tak i kjelene i lys rosa også.
Kan vel innrømme at jeg hadde satt pris på noen hvite og noen lyseblå, men aner ikke om de er å oppdrive i lyseblå...

Akkurat disse kjelene kan man snart kjøpe hos Arbeidshuset, flotte butikken på Eide jeg håper jeg kan besøke en vakker dag. Spørs om jeg må pelle meg oppover til folkehøgskolen jeg gikk på for litt for mange år siden, så får jeg slått to fluer i en smekk.

Jeg handlet kjøkkengardinene mine fra Arbeidshuset mens de enda var i oppstartfasen så syns det er veldig moro å se hva disse jentene (eller skal jeg si damer?) har fått til! De leverte hvertfall med super service, så de fortjener mange gode ord!


4 kommentarer:

  1. Kjempelekre! Har handla fra Arbeidshuset flere ganger, veldig mye fint der - og god service! :)

    SvarSlett
  2. De var stilige! Skjønner at jeg må innom der neste gang jeg besøker slekta i Elnesvågen :D

    SvarSlett
  3. Utrolig fine kjeler ja, hadde absolutt likt å ha dem i lyseblått- eller grønt...eller rosa...eller hvit/krem, ja ;-) Hva med en liten førbursdagsgave til deg selv da? :D
    Arbeidshuset har mye fint, virker som de vet hva de driver med borti der! Dessverre en smule langt unna meg, men heldigvis for cyberspace ;p Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett
  4. Se på leilas generalstore.com der har de så mye fint! Startet opp nettbutikk i går..Svensk..Vært vanskelig og komme inn pga stor pågang. Der finner du lyseblå kjeler :) Klem frs Karin.

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...