tirsdag 1. mars 2011

Jeg er bare en kopi

På mange områder er man jo faktisk det, en kopi.
Vi tilpasser oss samfunnet vi lever i, det speiles også i hjemmet.
Siden jeg ikke har snekret alle møblene våre selv og blandet farger som ingen før har hørt om å malt veggene med vil jeg alltid være en slags kopi. Innimellom kommer man på noen lure ting man tror man aldri har sett før, men pluttselig ser man at noen andre har tenkt det samme, gjerne en god stund før deg.



Vel, dette innlegget handler igrunn om å være en åpen kopi, for det jeg nå skal vise har jeg sett tusen ganger før i utrolig mange interiørblogger.
Jeg har lenge ønsket meg noen fine søljvskjeer, men har hele tiden utsatt å kjøpe det, til tross for at jeg har kommet over noen fine noen i ny og ne.
Ønsket har jeg holdt for meg selv, så ingen har snusa rundt etter skjeer for meg, men en dag for en liten stund siden kom Mor med en stor "bunke" med skjeer hun ville jeg skulle ha. De ble kjøpt hos den lokale brukthandelen i sommer med tanke om at jeg skulle ha de. Det syns jeg var veldig stas, siden jeg hadde ønsket meg akkurat dette.


Så da gjorde jeg som mange har gjort før meg, pyntet norgesglasset med en hvit blonde og satte skjeene til pynt.



2 kommentarer:

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...