torsdag 3. mars 2011

Mitt gamle hobbyrom og krav til det neste!

Vel, rommet hadde plass til alt jeg hadde av hobbyutstyr, men igrunn var det ikke veldig brukervennlig.
Jeg hadde jo bare et bittelite bord å sy på, det skal jeg ikke ha når det nye rommet blir møblert!


Rommet var også fungerende gjesterom. Den hvite sofaen er sovesofa.

Jeg lærte nok en del av dette hobbyrommet, for jeg vet nå at jeg vil ha et rom med god bordplass, det er jo der det meste skjer! Det skal også være plass til en gjest. 
LillePrinsen skal kunne være der sammen med meg og kose seg med sine ting. Må nok få en egen hylle til sine hobbyting også.
Siden jeg kan ha store tv-slave tendenser har jeg osgå skaffet en egen hobby-tv, da går jeg ikke glipp av noe spennende.
Rommet skal helst ikke ha åpne hyller, det samler så mye støv! Så helst skap med skapdører.
Skapene har jeg funnet på Ikea, Smådal heter de og et er allerede skrudd opp og klart til å flytte inn på hobbyrommet.



2 kommentarer:

  1. Du, seriøst, eit ryddig hobbyrom? :p Men fint e det :)

    SvarSlett
  2. Lignet faktisk litt på vårt hobbyrom... -bare at ditt nok var mer organisert :)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...