onsdag 9. mars 2011

"Solgt"

Mannen kom hjem med en overraskelse til meg i går som jeg har hintet om i lange tider.
Men, som vanlig kom han hjem med feil modell. Ja, han har en lei tendens til å prøve så godt han kan men likevel klare å gjøre feil.

Han reiste tilbake til butikken og hørte etter den andre modellen, men nei, det var utsolgt.
Jeg hadde ikke regnet med noe annet for det er sikkert 2 mnd siden jeg så det for første gang og forelsket meg. Da hadde de bare et igjen, så jeg hadde ikke noe problem med å tro på svaret han hadde fått.


Men det skulle jeg ikke gjort!
I dag sto plutselig drømmemodellen på soverommet.

Klarer dere å gjette hva det er?
Skal prøve å ta noen gode bilder i morgen, for akkurat nå er lyset litt for dårlig på soverommet.

Må også takke og bukke for alle som vil følge bloggen min! Tenk at i dag har jeg toppet med 100 følgere her inne. Ikke er det lenge til jeg kan feire 1 årsdag med interiør bloggen, det er stas å vite at noen der ute, som jeg ikke kjenner engang er inne å leser her.
Jeg setter kjempestor pris på alle dere som følger, kommenterer og leser bloggen min, en blogg er faktisk ikke mye uten dere!

6 kommentarer:

  1. Hm.. en sengegavl?
    ønsker deg en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  2. eg er utrolig dårlig på å gjette så eg gleder meg til å se i det nye innlegget;)
    Gratulerer med 100 følgere

    SvarSlett
  3. Å nå ble jeg skikkeli nysjerrig her!
    Pleier være det samme her i gården også.. Så det må være ønskelister med bilde, og hvor en får kjøpt tingen, for at det skal være en mikrosjangs for å bli riktig ;)
    Men de er jo så søte som faktisk prøver alt de kan da ;)

    SvarSlett
  4. Eit lite skap med blondegardiner som skapdører? Eller nattbord?

    SvarSlett
  5. Spennende :) er dårlig på å gjette, men gleder meg til avsløring :)

    SV: takk for fin kommentar i bloggen min:) Og ja, living har altfor mye fint :/ kan fort bli dyrt hehe! :)

    SvarSlett
  6. Tipper sengegavel eller et speil ; )
    Snill mann du har da-kjekt med overraskelser : )
    Klem Tove

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...