tirsdag 26. juli 2011

Noen dager uten ord...

Jeg har opplevd, som mange andre, noen dager uten ord. Det har ikke vært naturlig å hverken blogge eller skrive noe på facebook. Først i dag føler jeg hodet klarer å se hva som har skjedd i landet vårt. Jeg er så overveldet over hvor mye kjærlighet Norge klarer å vise i en så trist tid, vi blir sterkere av dette, det er helt sikkert!

For en liten stund siden fikk jeg en slant  som jeg skulle kjøpe meg bursdagsgave for. Det er en fin ordning syns jeg! Da får jeg gjerne noe jeg har ønsket meg en god stund. Jeg var ikke i tvil om hva jeg ville kjøpe. Det måtte bli frokostserviset fra Kremmerhuset.



For kopp, skål og frokosttallerken koster det 129,-


Enn så lenge der det 6 sett som bor på kjøkkenet vårt, så må helt klart ønske meg fler!
Bra jeg snart har bursdag *hint, hint* til de det måtte gjelde;)


Se så nydelig a!


En frokosttallerken er kanskje ikke så alt for stor, men jeg syns de er helt yppelige å spise middag av.
Legg merke til bestikket, det er også "nytt".
Midt oppi alt har jeg vært en tur hos'n Trond (brukthandel) i Skjeberg. Nei, nå tulla jeg litt, jeg har vært der to ganger faktisk;)
Der fant jeg meg noen veldig fine kupp, blandt kuppene var det gammelt bestikk i litt forskjellige varianter som ser ganske like ut. Det er nok ikke helt lett å se det, men på kniven på bildet er det en F, tilfeldig? Neppe;) Så nå har Fuglehuset noen "signerte" kniver.


Det er fantastisk å finne bestikk som er så fint og betale 130 kr for alle 33 delene. Det er under 4 kr per del det! Hmmm, når jeg tenker på det må jeg ha fått en VELDIG god pris for knivene var riset til 10 kr stk og gaflene til 5 kr stk.  Er moro å handle hos Trond for han pruter på seg selv når han allerede tar spottpris for mye av det han selger:)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nytt servise,har det samme selv men tror mitt er blåere.
    Ja det har vært en tøff helg.Den har satt spor i folkesjelen.
    Varme tanker og solstråler fra meg!

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...