søndag 25. september 2011

Blir det Hellvikhus igjen tro?

Fuglehuset er et Hellvik hus. Skulle Nyhuset blitt bygd i Østfold hadde vi styrt unna en lang gang, for vi vet med sikkerhet at vi aldri ville brukt byggmesteren vi hadde sist som byggmester igjen, mye fordi kommunikasjonen har vært helt fraværende fra hans side, spesielt når det har vært snakk om ting vi ikke har vært fornøyde med.
MEN vårt nye hus skal bygges i Lier og der har jo Hellvik hus en helt annen byggmester, så mye mulig vi gir de en sjangse, hvis de kan vise til "ca 1000" gode referanser, for denne gangen skal ikke hvem som helst få lov til å bygge hus for oss.

Grunnen til at vi vurderer Hellvik hus er fordi de har et hus som tiltaler oss.
Tradisjon 520 har mye av fasaden vi ønsker.


Planløsningen har vi tegnet selv, vet ikke hvordan Hellvik hus stiller seg til det, men det håper jeg vi snart finner ut.
Uansett, nå vet dere hvordan fasade vi ser for oss på Nyhuset, noen ulikheter med bildet er det, men grunnelementene er tilstede.

2 kommentarer:

  1. Hei Lena Marie :)
    Så koselig blogg du har, her har jeg
    ikke vært før tror jeg :) La meg til
    som følger her hos deg....
    Mange flotte innlegg og spennende med
    huset deres, gleder meg til å følge
    deg fremover. Ser du også liker den
    flotte Granville skjenk fra Skeidar ღ
    Har forelsket meg i denne jeg også :)
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag,
    klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så spennende da,ny husplanlegging!!
    Veldig fin denne hus stilen,min favoritt og!
    Ønsker deg en fin ny uke!
    ♥♥Klem♥♥

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...