torsdag 8. september 2011

Jakten på det perfekte hus

Jag har brukt noen dager på å lete etter den perfekte planløsningen, det er ikke bare, bare! Ikke vet jeg om jeg har finni den heller, men jeg vet at det er noen ting jeg veldig gjerne vil ha i vårt neste hus.
Drømmen er å ha et vaskerom med plass til litt oppbevaring, god plass til klessortering og egen inngang.
Kjøkkenet skal ha mye oppbevaringsplass, gjerne et eget lite bakrom hvor det er god plass til kjøkkenutstyr, tørrvarer ol.
Får ikke helt bestemt meg for om jeg vil ha kjøkkenøy eller ikke, spørs om jeg noen sinne kommer til å klare å bestemme meg for om det er nødvendig eller ikke, hehe.

Har brukt noen timer på å tegne forslagene og her er en liten smakebit på hva kjøkkenet mitt en gang i fremtiden kan bli.


Skapene til venstre er skillevegg inn til spisestuen, som har like skap som kjøkkenet, må jo ha god plass til alle loppene våre.
Tegningen er vinklet fra gangen.


Vinklet fra innerste delen av stua.
Døra til venstre er inn til bakrommet.
Skulle gjerne hatt 10 m2 ekstra slik at det hadde vært plass til spisebord på kjøkkenet, men det får bli i vårt 3. husprosjekt;)


Bakrommet/grovkjøkken


Bakrommet/grovkjøkken.

Bildene er tegnet her: roomsketcher
Utrolig moro å bruke dette programmet!
Man trenger ikke laste ned noe eller betale noe som helst for å bruke programmet.

1 kommentar:

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...