fredag 13. januar 2012

Mange grugleder seg...

...men jeg har mistet "gru" og bare gleder meg til spennede interiørbloggtreff i Fredrikstad i morgen.

Jeg hadde en stor anelse gruglede i magen når jeg meldte meg på, herlighet, det er jo passelig skummelt å skulle frivillig blande seg inn i en gjeng med 49 andre jenter, alle med perfekte blogger og stor sans for interiør. Det får meg til å føle meg passe liten igrunn... Jeg som bare har en forholdsvis liten blogg som ikke driftes hver dag, ikke er perfekt på noe som helst måte, bare litt tilfeldig rot som tilfeldigvis havner i bloggen i ny og ne,  totalt uten mål og mening bare en blogg på veien, litt innimellom.
Fikk et lite snev av "gru" igjen nå kjenner jeg, men fant dette fine bildet som jeg tenkte jeg kunne finne litt mot i. (bildet er fra http://weheartit.com/)


Enkel og effektiv filosofi for morgendagens treff, for jeg har stor tro på at man kommer langt med et smil!

Det hjalp også å ha med LillePrinsen som ivrig hjelper på kjøkkenbenken i dag, vi har bakt litt som skal være med på treff i morgen, da føler man seg litt til nytte, det hjelper også litt på å ta brt "gru", så nå syns jeg at jeg og alle de 49 andre som skal på treff i morgen bare fokuserer på å glede seg til i morgen. Det må jo bare bli en super kveld!!


5 kommentarer:

  1. Går nok bra skal du se :)
    Jeg skal på mitt aller første bloggtreff i Oslo den 4.
    Gleder meg veldig.
    Kos deg masse i morgen.
    Klem fra Jeanette.

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Det blir helt sikkert veldig hyggelig! Kos dere MASSE!

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Heisann snuppa!
    Jeg grugleder meg litt ennå, men gleder meg mest! Jeg vet jo at jeg pleier å klare meg greit i sånne sosiale sammenhenger, men ja, det er litt skummelt likevel! Hehe! Jeg skal ha med noe i morgen jeg og, så jeg får bake litt i morgen :)

    Blir koselig å se deg igjen!
    Bildene har forresten funka fint nå, har lagra de på datan så jeg slipper den cden... Da gikk det bedre :) Sikkert cdleseren min som er klikk... :)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se hva du har bakt!
    Grugleder meg jeg også - jeg skal jo liksom ønske velkommen... Hjelp...
    Men som småstressa lærer med munndiare skal det nok gå bra!;)
    Sees imorra, blir veldig koselig å møte deg!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Kommer med samme følelse jeg også ;) Men mest gleder jeg meg nå...
    Så flink du er som bidrar med bakst! Jeg blir overrasket om jeg kommer hjem med tom mage og i dårlig stemning.. hehe.. så dette blir nok bra!

    Sees i kveld :)
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...