søndag 8. januar 2012

Tiden flyr fra meg...

Eller, den jobber hverfall ikke med meg...
Har liggi rett ut stort sett helt siden vi ønsket 2012 velkommen (og noen dager før), så her ligger hele huset minst en uke bak all annen tidsregning for tia.
"Kakehuset" (som LillePrinsen kaller det så fint) ble endelig knust i dag, nissene sitter fortsatt til pynt rundt i huset og vi har fortsatt en pepperkakeboks som er helt full på benken.

Det besømte ROSA pepperkakehuset!

Nyttårsbuketten står vissen og trist på spisebordet, duken full av juleminner (lest; flekker fra div måltider) ble endelig tatt av bodet i dag, tallerkenstabelen fra nyttårsaften kom seg endelig opp i skapet etter 1 uke på benken... Ja, tiden har stått stille mens jeg har liggi rett ut. Men hodet har jobba!
Jeg har drømt meg bort i alt jeg skulle gjort, alt som skulle vært rydda, vaska, blogga, pussa opp, planlagt...

Gooood start på året (ironi), håper de neste 51 ukene blir med litt mer fart, spenning, fulle av prosjekter og litt mer blogging!

Godt nytt år da dere!;)

Gleder meg veldig til lørda'n! Da blir det bloggtreff i Fredrikstad, HURRA!


2 kommentarer:

  1. Heisann! Var akkurat inne på den eine bloggen din og såg på babybilde. Så utrulig fine:)
    Ellers så vil eg ønske deg god bedring og godt nyttår!!

    Helsing Ragnhild (raringen som jekk på høgtun:)

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...