onsdag 15. august 2012

Penselen er i sving

Nå har mannen klart å pusse skjenken ferdig så nå er endelig penselen i sving her.
Skuffene har fått et strøk med hvitkalket beis og venter på strøk nr 2.
Toppen har fått et strøk med litt gravid-vennlig maling i fargen Pilates, fra Jotun sens. 


Fant ut i butikken i dag at det finnes to malingstyper som fint kan brukes av gravide (og etter et søk på nett fant jeg jaggu en til). Tenkte først jeg skulle prøve Harmoni Uten, men siden den kun var i en glansgrad (10) gikk jeg heller for Jotun Sens som jeg kunne få glans 30. 

Nå skal jeg kaste meg over strøk nr 2 mens jeg fortsatt fungerer bittelitt. Kjekt når tørketiden er kort, det er noe annet enn beisen resten av skjenken skal ha...

Dere skal få en nærmere titt på fargen senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...