lørdag 27. november 2010

Det må pyntes!

Føler meg nesten litt treg jeg når jeg leser rundt på interiørblogger, de har jo tenkt og planlagt julepynten sin i flere mnd.
Jeg husker nesten ikke hva vi har av julepynt engang,
den ligger fortsatt i eskene sine og gardinene er langt i fra vasket og strøket.

Mannen hadde hengt opp julestjernene i stua når jeg sto opp i dag, så det har skjedd bittelitt julete ting her, men alt for lite til å være en jule entusiast.


Bilde fra google.com

Men uansett hvor lite jul det er her akkurat nå så skal vi helt klart klare å få opp julestemningen i dagene som kommer, det er sikkert!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...