lørdag 6. november 2010

Vi jobber mot drømmen vår!

Det skjer stadig noe nytt oppe i 2.etg.
I dag har jeg malt første strøket på rommet til LillePrinsen, fortsatt går det i fargen Chi.


Alle rommene oppe har skråtak.



I kroken på bildet over skal det bli en kooooselig kosekrok.
Planen er å bygge inn en slags seng/benk, henge opp en bokhylle/tallerkenhylle og en liten lampe.
Senga skal ha oppbevaring under i form av kurver eller skuffer.
Den vil bli stor nok til å kunne bli brukt som overnattingsplass både for liten og (mellom-)stor, men skal ikke være hovedsenga til LillePrinsen, det har vi andre planer for!

Slik så kroken ut før maling:



En simpel datategning av hvordan jeg tenker det skal bli:


Denne tegningen er jo uten både lister, gulv og maling, men den gir et lite bilde av hvordan jeg tenker å innrede kroken.

1 kommentar:

  1. Det ser jo ut til å bli kjempefint. Veldig inspirerende blogg du har så legger meg til som følger.

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...