mandag 1. november 2010

Juleønskeinnlegg nr 11

Mitt neste ønske har jeg ønsket meg noen år og nå som vi feirer jul hjemme i vårt eget hus blir juleforbredelsene viktigere og viktigere for hvert år som går.
Jeg drømmer om å kunne steke kling, flatbrød, sveler/moffeloffer og diverse andre huslige ting.
En takke er et stort ønske!


Vil også ønske de siste følgerne mine velkommen! Det er kjempestas å se at det øker med lesere for hver mnd som går. Kan skryte på meg leserrekord i mnd som gikk!:)

1 kommentar:

  1. ja en takke kan jo brukes året rundt! husker når jeg var liten og vi satt ute og det ble laget pannekaker på takken ute. idyll! så jeg synes det var ett godt ønske!!

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...