onsdag 24. november 2010

En BONUS GiveAway!

Jeg får vel komme ut med hemmeligheten i dag!

Det har seg nemlig slik at jeg fikk en koselig melding fra hun som driver Strandlykke, hun hadde så lyst til å gi bort en liten gave til en av mine lesere!
Jeg kan jo ikke si nei til det, for det syns jeg virkelig dere fortjener.
Den lille koselige nettbutikken hennes har mange fine skatter så til dere som ikke har funnet alle julegavene enda, ta dere en titt innom, dere finner garantert noe!

Den heldige vinneren kommer til å få dette skjønne skiltet i posten før jul


Det er et skilt som passer perfekt til julen, teksten er nemlig juleevangeliet!

Bonus Give Awayen kommer til å bli trukket samma dagen som Såpe Give Awayen, 10. desember.
Jeg har lyst til å gi følgerne mine en ekstra stor mulighet for en juleoppmerksomhet så derfor kommer jeg til å trekke en vinner blandt de som følger bloggen min.


Minner samtidig om Såpe Give Awayen min



6 kommentarer:

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...