mandag 7. november 2011

Alle valgene som venter oss

Hodene våres summer konstant for tiden, alt handler om hus på en eller annen måte.
Nå er det ikke lenge før Fuglehuset kan få ny eier, hvis noen vil ha det. Det er en utrolig rar følelse, så blandet som det går ann, å selge et hus.
For oss er der vi bor en form for epoker i livet vårt, nå er vi på vei mot slutten på en spennede, slitsom, krevende og fin epoke. Vi har lært masse og jeg tror vi er ekstra godt rustet til å ta fatt på en ny runde med husbygging og alt det fører med seg.
Selv om vi stresser med hussalg prøver vi også å tenke ut noen gode løsninger til Nyhuset.
Jeg bruker mye av fritiden min til å tegne hus eller lete på nett etter ideer.
Vi har funnet en ny hustype vi kan se for oss, Skrenten, fra Norske Hus.

Bildet er fra Norske Hus sin nettside

Så klart er det endringer som må til for at vi skal bygge dette huset, vi er alt for klar over hva vi ønsker oss denne gangen. Vi ser for det meste på fasade når vi ser etter hus, for romløsningen skisser jeg selv i gratisprogrammet roomsketcher. Utrolig artig å planlegge i dette programmet!

Jeg er stadig på leting etter nye hus og løsninger, så gi meg gjerne noen gode tips hvis dere sitter på ei gullgruve!;)



3 kommentarer:

  1. Hei:)
    anbefaler skittentøyssjakt. Helt uunværlig hvis du har soverom i en annen etasje enn vaskerom

    SvarSlett

Dine spor blir satt stor pris på! Nå kan jeg komme å besøke bloggen din også, hvis du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...